Aankomst in Auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wesley Berg - WaarBenJij.nu Aankomst in Auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wesley Berg - WaarBenJij.nu

Aankomst in Auckland!

Blijf op de hoogte en volg Wesley

14 September 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Beste luitjes,

Ik ben veilig aangekomen in Nieuw-Zeeland! Het was een erg lange vlucht; eerst 12 uur vliegen naar Kuala Lumpur (Maleisië) en daarna 9,5 uur vliegen naar Auckland.
Al bij aankomst in de vertrekhal zag ik een extreem dikke Aziatische man zitten. Ik was opgelucht dat ik niet naast hem hoefde te zitten in het vliegtuig. Hij zat 2 plekken verderop, snurkte enorm en nam 2 stoelen in beslag.
Vervolgens op Kuala Lumpur aangekomen had ik drie uur vertraging. Ik ontmoette Brit en Bauke (Nederlandse backpackers stelletje) die ook naar Auckland moesten. We hebben gezamenlijk 6 uur gewacht op het vliegveld van Kuala Lumpur. Het vliegtuig naar Auckland zat aardig vol met kleine huilende kinderen... Door wat turbulentie moest een Indiaas omaatje bij stilstand van het vliegtuig nog even kotsen. Het toilet zat op slot en ze hield het niet meer; dus dan maar op de grond!
Uiteindelijk ben ik veilig aangekomen op Auckland om 1:30, midden in de nacht, na een reis van 27,5 uur. Een mannetje van Stagereizen.com kwam mij ophalen en bracht me naar het hostel.
Het hostel ligt midden in de stad aan Queen Street dichtbij een paar straten van Skytower. Bij het inchecken kreeg ik een kamer waar nog twee anderen lagen. Vandaag heb ik nagevraagd hoe het zit met de kamer, aangezien ik m’n koffer op de kamer niet goed kwijt kan (teveel zooi van anderen). De manager van de receptie zei al dat ik maandag een andere kamer krijg, dus even goed onderhandelen, anders kan ik niet functioneren natuurlijk:P
Net ben ik de stad ingelopen ‘to catch some air’ en het verbaast me hoeveel palmbomen en tropische planten buiten groeien, terwijl het klimaat ongeveer hetzelfde is als in Nederland. Ook moet ik erg wennen aan de auto’s die aan de verkeerde kant van de weg rijden (links)!

Maandag word ik om half 8 in de ochtend al ingewerkt, dus ben benieuwd!
Tot het volgende berichtje en groetjes aan iedereen!

  • 14 September 2013 - 09:04

    Pa En Mamma:

    Hoi Wes,
    Gelukkig ben je goed aangekomen en is alles goed. Kan je moeder ook weer rustig slapen!
    Werk-ze maandag. Dan heb je nu dus nog maar 1 dag om bij te komen van je jet-lag.
    Liefs, pa en mamma

  • 14 September 2013 - 09:39

    Nicole:

    Hai wes,
    Lekker de stad gaan verkennen zou ik zeggen en zsm in uit je jetlag komen! Zijn je collega's en manager etc een beetje tof of heb je nog geen idee? Nou dat lees ik dan wel in je volgende verslagje denk ik!
    Kan je daar ook skypen?
    Appelpop was super!! Echt genoten ondanks het slechte weer, waar wij geen last van handen aangezien alles overdekt is voor ons, was het SUPER! Volgend jaar weer samen!

    Xxxxx

  • 14 September 2013 - 11:22

    Ursula:

    hey Wesley

    Goeie reis gehad dus! je schrijft net zo grappig als Sven. Heel veel plezier daar!

    lieve groet van je tante

  • 14 September 2013 - 17:26

    Tante Mar:

    hoi wes! goed te horen dat je weer veilig op de grond sta!
    Even lekker bijkomen van de reis! We wensen je veel succes bij je stage!
    En natuurlijk veel plezier.
    Groetjes marja

  • 15 September 2013 - 15:08

    Riek Heijink:

    Hoi Wesley,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat je een leuke en goede stage zal hebben
    de komende drie maanden.

    Het gaat met mij al weer de goede kant op. Dus dat is plezierig.

    Groetjes Riek Heijink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 15287

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 31 Januari 2014

Stage XBase Auckland NZ

Landen bezocht: