Over een paar daagjes echt weg! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Wesley Berg - WaarBenJij.nu Over een paar daagjes echt weg! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Wesley Berg - WaarBenJij.nu

Over een paar daagjes echt weg!

Blijf op de hoogte en volg Wesley

09 September 2013 | Nederland, Leersum

Hoi allemaal,

Vanaf volgende week kunnen jullie hier mijn reisverhalen lezen over m'n avontuur in Auckland (Nieuw-Zeeland). Ik ga een stage lopen bij hostelorganisatie (Stay at Base) in Auckland. Vier dagen in de week receptiewerk en één dagje onderzoek naar merkbeleid;)
Donderdag 12 september vlieg ik weg om 12:00 uur en ga ik een vliegreis tegemoet van 27 uur; overstap in Kuala Lumpur (Maleisië).
Komende dagen nog even een paar keer naar school, wat tuintjes afmaken en koffers pakken voor ik echt wegga!

Groetjes en tot het volgende bericht als ik ben bijgekomen van de jetlag;)

• 10 September 2013 - 16:27

Irene Van Rossum:

Ik den k niet dat ik je meer zie. Een hele goeie reis en hopen dat het bij die 27 uur blijft

• 12 September 2013 - 12:34

Mamma:

Lieve zoon,
    Na wat traantjes op het vliegveld vanmorgen is het nu echt waar, je bent ruim een half uur geleden de lucht ingegaan (zonder vertraging!!). Heel goede reis en pas goed op jezelf (en je spullen).
    Dikke kus,
    mamma

• 13 September 2013 - 18:37

Kees Vd Berg:

He Wes een goeie reis ik ga je volgen