Back in the Netherlands! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Wesley Berg - WaarBenJij.nu Back in the Netherlands! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Wesley Berg - WaarBenJij.nu

Back in the Netherlands!

Blijf op de hoogte en volg Wesley

01 Februari 2014 | Nederland, Leersum

Hoi allen,

Ik ben weer veilig thuisgekomen in Nederland na een 10uur en 13,5 uur vlucht. Afgelopen dagen heb ik bij het hostel nog aardig wat uurtjes gewerkt en mijn tijd in Auckland uitgezeten. Ik keek er naar uit om weer naar huis te gaan, maar vond het ook lastig om alle vrienden en collega's in Auckland te verlaten.
M'n laatste week in Aukcland heb ik nog een paar gekke dingen gedaan: 43 meter bungy jump van de Auckland Harbour Bridge en een skydive (op 4km hoogte uit een vliegtuigje gesprongen met een vrije val van 45 seconden). Geweldig die laatste activiteiten die je eens in je leven doet!

Komende dagen zal ik me moeten aanpassen aan de tijdzone hier;) en aan het weer!! Pfff... wat is het hier koud:(
Bedankt voor de support van jullie allemaal de afgelopen maanden, voor het lezen van m'n blog, en nu weer back to real life! Het leven start nu echt; deze maand snel afstuderen, diploma in ontvangst nemen en op zoek naar een echte baan!!

Groetjes en tot snel!

Wesley

  • 03 Februari 2014 - 15:06

    Marja:

    Hey die Wes ,
    Fijn dat je weer thuis bent.
    Pap en mam en Nicole zullen wel blij zijn!
    En vooral na al die spannende dingen die je gedaan hebt!
    Dat durf ik niet hoor blijf liever kort bij de grond!
    Ik zie je!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes tante Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen: 5469
Totaal aantal bezoekers 15266

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 31 Januari 2014

Stage XBase Auckland NZ

Landen bezocht: